Ledig dag i vackert väder

Morsning!! Nu sitter jag här o har vart ledig med min underbara dotter hela dagen. Förutom ca 2 timmar då jag va på körskolan o cyklade dit o hem. Det gick bra på skolan. Hon är för go den där Annica! :D

På förmiddan va jag o Lina i lekparken en sväng o lekte o gungade. Vilket väder det har vart/är idag!! Man kan ju inte vara annat än glad.. :) Efter lekparken vart det lunch här hemma, Conny o Milla kom över o va med Lina när jag va på skolan.. TACK snälla för att ni finns!! <3 O för att ni ställer upp!! :D Vi åt lunch allesamman här hemma innan jag hojjade iväg..

När jag kom hem så kom Martin strax efter. Vi cyklade hela familjen till skiljebolekparken o lekte där o handlade på ica. Nu väntar jag på att potatisen ska bli klar o så ska jag göra äggröra o steka prinskorv. Göttit värre!!

Helg snart o jag jobbar.. det suger kapitalt som vi brukar säga.. men det är bara att bita ihop, jag har ju fått igenom att jobba var 4:e helg, så lite bra är det iaf...

Lite bilder från dagen i lekparken, på min fina tjej!

   

 

Avslutar med en tröttmössa.. :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, tack för kommentaren i bloggen .. De är faktiskt kul att ha piercad tunga :P



Amanda är för tillfället ute och går med sin far, så lite lugnt är de iaf!



Måste ses någon dag snart! Saknar er!

Kram!!!

2008-09-25 @ 18:31:36
URL: http://baracaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0