Morsan


Hellu.. här är jag, Carola även kallad morsan här hemma.. haha.. hela dagen idag har Lina kallat mig för morsan.. :D så rolig den där skrotungen.. Kan vara så att Martin säger ju bara morsan till sin mamma o det är därifrån hon fått det.. :) Men jag skrattat gott åt henne idag: " Morsan, kom o ät" :D HAHA!!

Efter frukost, disk o lite plock här hemma så åkte vi till Ribbingebäck, hem till svärisarna.. Vi lastade på tre cyklar för att pumpa o serva dom lite. :) Pumpa o greja.. Martin skruvade fast sin trampa, så nu blir det en aningen lättare för honom att cykla om man säger så. :) Svärfar pumpade min cykel, smörjde kedjan o skruvade fast nåt som satt löst.. Linas cykel pumpade han oxå o nu är stödhjulen lite över marken.. :) kanske hon lär sig cykla utan snart då?? ;)

Vi fixade även till bilen. Martin o hans far(sa) lagade lite rost på den o en bula (som vi tror nån rolig tönt sparkat in) på bakluckan fixade dom oxå till. Jag dammsög bilen, torkade ur den o putsade alla fönster.. Tvätta den kunde vi inte, med tanke på rostbehandlingen.. :) Härligt!!

Fick god mat, kyckling med potatisgratäng o jordgubbar med glass o grädde till efterrätt.. Gött!! Härligt med en dag på landet, med en massa frisk luft o härligt sällskap. :)

Igår va Emma, Johan o Emil här. Vi åt kräftor o tacopaj o hade trevligt!! Lina o Emil är för söta tillsammans!! :D

Imorgon bär det av till tillberga o hem  till Camilla o fira henne. Hon fyllde ju 27 år i tordags o måste verkligen firas!! :D Kanske ska tvätta fönster på förmiddan.. vi får se..

Nu ska jag bada här.. känner för ett långt bad o en ansiktsmask.. Lovley!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ett långt bad och en ansiktsmask,,, det låter underbart!

Du får hälsa Camilla imorn från mig :)

2008-09-20 @ 23:33:36
URL: http://odie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ska bli trevligtnär ni kommer idag. Linus vill leka med Lina så vi får väl se hur det går idag då :D

Lina är så rolig. De är som små ekon. LInus härmar allt.. allrahelst svordomarna som hoppar ur munnen på mig :)



Ses sen. Nu måste vi en sväng till maxi. KRam!

2008-09-21 @ 10:37:41
URL: http://milla81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0