Läkarbesök med Lina



Mors!! Idag har vi vart på oxbackens vårdcentral med Lina, med tanke på att hon haft feber sen i tisdags.. inget fel hittades. Doktorn sa, som jag trodde, att infektionerna har löst av varann o med feber som följd.. Hoppas bara att min sessa blir kry snart! Saknar min riktigt pigga o glada Lina Jansson!

Igår tog vi iaf oss till Amanda, Carro o Tobbe o käkade tacos, snackade skit o lekte o busade. Det va mycket mysigt o väldigt trevligt! Martin va hos Micks o drack lite öl. Hoppas på besök hos familjen Hamsund/Håkans snart igen!! :)

Idag skulle vi ha grillat korv med dom på björnön. Men efter mycket få timmar sömn o hög feber så ställde vi in. Tyvärr!! Lina vaknade kl 5, not. att hon somnade inte förrän 23.40 igår.. hostade o kräktes slem tills klockan 7.. då somnade hon om.. på mig typ i soffan. Vid halv nio gick jag o väckte Martin för att själv dyyyka ner i sängen, vaknade halv elva av ett mess.. så vi höll oss hemma idag.

Istället tog jag o Carro beslutet (som resten av Västerås) att åka till Ikea o strosa i några timmar.. det va trevligt som fanken!! :)

Nu sover Lina o jag ska spöa min sambo i schack!

Nyårsaftoncitat:
 "Fan va skitig han va i ansiktet!"
    "Nä det va mitt snus!"

Johan o Conny efter att Johan "pratat" med en snubbe.. haha!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Svar på din kommentar i min blogg! Klart jag lyssnar, kommer alltid finnas för dig!!! :) Vi syns snart vännen...



Love you! <3

2009-01-03 @ 19:48:25
URL: http://baracaroline.bloggspace.se
Postat av: Carro

Vad söta amanda och lina är på bilden =)

2009-01-03 @ 23:27:24
URL: http://baracaroline.bloggspace.se
Postat av: Hella

Vad Amanda och Lina är söt på bilden du har. =)

2009-01-03 @ 23:28:48
URL: http://hella.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0