Du har vart min i 6 år!

 



Solen står högt över fälten
Vinden går lojt genom säden
Värmen vilar och väntar
Det susar oss över i träden

Idag är det bara du och jag
Idag är det bara vi två
Du är min
Och jag är din
Och kärleken förde oss samman

Hör du hur klockorna ringer
Tid att ta ännu ett steg
Min ring glimmar på ditt finger
En kyss och sen börjar vår väg

Idag är det bara du och jag
Idag är det bara vi två
Du är min
Och jag är din
Och kärleken förde oss samman

En man
En kvinna
Har sin egen värld
För sällskap
För stöd
Och för glädjen att va här

Ta min han så följer vi vägen
Genom regn och sol är jag din
Vi tar med oss den gyllene regeln
Och förs bort av en viskande vind

Idag är det bara du och jag
Idag är det bara vi två
Du är min
Och jag är din
Och kärleken förde oss samman

Låten, Kärleken förde oss samman hade vi på vårt bröllop.. älskar den låten & jag får gåshud bara jag hör den..:)

Ja idag har jag & Martin vart ett par i SEX år.. I sex år har jag älskat den mannen.. beundrat honom, sett upp till honom, respekterat honom & bara vart hans.. min underbara man, min underbara underbara Martin!! Jag älskar honom, så fruktansvärt mycket.. vi har gått igenom mycket, vi har klarat ännu mer & ingen eller ingenting kan få oss att lämna varandras sida..

Jag ser framemot flera flera lyckliga år med dig, min själsfrände & bästa vän! Du & barnen är mitt allt här på jorden! <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Massa grattis! Tack för en jättemysig och trevlig dag! Vi ses på lördag. Puss. Hälsa fina familjen<3

2010-08-26 @ 21:11:52
Postat av: Camilla



Stort grattis på er!! Jag tror på er hela livet. :)

2010-08-27 @ 10:50:23
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0