Ut & gå, hej & hå!

Hallojsan!! Nu har jag vart ute & gått i sånt där drygregn.. inte spöregn, inte duggregn, utan nånstans där mitt emellan! Blött var det & lerigt, men runt min runda på 6 km kom jag! :D Fuktig som få, men nu fryser jag en del.. hua! Det var längesen jag frös, men nu kommer hösten & kylan.. längtar lite faktiskt.. sitta inne med tända ljus & en brasa i kamin! Lovley!! :D

Annars idag händer det inte så mycket.. blir lugnt.. ska pyssla & dona lite tills lördagen! :)

Måste ju även säga, att igår stod Noel lull, som han gjort ett tag.. men helt plötsligt så gick han 2 steg!!! :D :D Vart har min bebis tagit vägen egentligen! :O Han är såå stor nu ju! Sorgligt på ett sätt, ja med tanke på att vi inte ska ha fler barn.. Nu klättrar han på sin läragåstol.. ska sälja den på loppis, den dagen vi ställer oss där. :)

Nu tänkte jag vara så snäll o bjussa på lite bilder, eftersom att den andra bloggen var sämst på bilder, bilderna som kommer är från Ankis 30 årsfest som var på orientaliskt vis. :)

    
 

Så det var det.. :) Nu ska jag utfodra mig & min son.. jag gjorde en sån gooood laxwook igår, vart 2 matlådor oxå! DAMN va gott det ska bli.. :P

Imorgon kommer Sofia hit!! Jiiihhaa.. ska bli otroligt roligt att ses & vädra tankar & funderingar!! :D OCH en massa skitsnack, såklart!! :D

Är det nån som vill göra en fin blogg till mig?? Snälla, nån?? Jag kan ge belöning! ;)

På återseende mina damer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0