Dag 28 (utmaningen)

Dag 28- Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?

 

HAHA.. Ja 40 kg senare, säger ju en hel del.. detta kort är taget några timmar inann Noel föddes.. :) O det andra kortet är ju taget för 2 veckor sen.. herregud jag var rund & inte bara magen.. kolla fejjan lixom! ;D Så jag kan tycka att jag har förändrats en heel del.. eller vad säger ni? ;)

Jag vet iaf en sak & det är att jag aldrig mer ska vara gravid.. visst mysigt på sitt sätt med sparkar & så.. men min kropp är inte gjord för att bära ett barn, utan att ta hand om det.. jag har ju mått ganska dåligt med mina foglossningar/ischias & halsbränna, så jag vågar inte igen.. sen är jag ju snittad två gånger & då är ju livmodern extra känslig..

Jag har ju två friska vackra underbara barn som jag ger all min kärlek till & det är ju dom är det bästa som hänt mig! Så jag känner mig så himla nöjd & "klar"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0