MITT 2010



2010 ÄR SNART SLUT, DETTA ÄR MITT 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Gifte mig med min älskling! <3
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Ganska bra.. skulle ha bättre framförhållning
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Karin & Tom fick lilla Liv, Emilia & hennes Micke fick lilla Måns, Maria & Andreas fick lilla Liza. Sen har ju även Hanna & Henke fått lilla Nelli & Linnea & hennes Sebbe fått Ebba..
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej & det är jag tacksam för!
5.Vilka länder besökte du?: Sverige, Åland & Finland
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: Mera pengar
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?: 30 Januari 
8. Vad var din största framgång 2010?: Viktminskningen
9. Största misstaget?: Flytten till landet
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Nej inget allvarligt
11. Bästa köpet?: Tv:n helt klart! :) 
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Lina & Noel såklart!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Vårt bröllop!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?: Kärleken förde oss samman-Ulf Lundell 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Mycket lycka!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Träffat tjejerna för mera vinkvällar.. ;)
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Litat på en idiot om bara lekt med mina känslor!
18. Hur tillbringar du julen?: Tillsammans med Lina, Noel, Martin, mamma, svärisarna, Lasse m barn hos svärisarna
19. Blev du kär i år?: Mer & mer!
20. Favoritprogram på TV?: Arga snikaren, jag blir kär varje gång! ;D
21. Bästa boken du läste i år?: Har inte läst en enda bok..
22. Största musikaliska upptäckten?: Jay Smith är ju för grym!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Japp! En sodastream & pengar! :D
25. Något du önskade dig men inte fick?: Nepp
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Lina hade magsjukan, så det var bara svärisarna som vågade sig hem till oss! :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Ja minskat året med en flytt
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: Leggins!
29. Vilka fick dig att må bra?: Min familj!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Mikael Persbrandt, som alltid, alla år.. ;)
31. Vem saknade du?: Fred & Linda.. hela tiden!
32. De bästa nya människorna du träffade?: Fått upp kontakten med Emelie igen & därigenom träffat Markus, vilken klippa! Sen känner jag starkt för familjen Thörn!! :) Vickan med familj oxå såklart, finns ingenting ont som inte för nåt gott med sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0