Utmaning nr 2 Dag 11

Dag 11 – Mina syskon

Jag har FYRA bröder.. alla totalt olika!

Fred 36 år: Fred är min storebror som jag tack vare hans fru Linda har en bra kontakt med idag.. innan hon kom in i bilden sågs vi näst intill aldrig & jag kände knappt min bror.. nu bor dom tyvärr på Gotland & jag väntar (& längtar) fortfarande tills dom flyttar hit igen? Innan deras flytt till Gotland så träffades vi ofta & gjorde roliga saker.. Fred är en förvirrad person, men mycket, mycket snäll, så där snäll så man bara vill krama honom ni vet.. Vi har samma mamma! Fred älskar whiskey & konstiga ölsorter & han bebis är deras katt Mårris! :)

Conny 25 år: Mitt enda "helsyskon" Även där, en förvirrad person, måste vara Antonsen drag.. ;) Conny lever för sin son Liam 2 år.. han älskar reagge musik & dreads.. jobbar som ni alla vet på pizza hut & blir lika irriterad som mig när han städar.. ;) Han är snäll han med.. vi är otroligt lika varann, många gånger när jag vart ute & cyklat eller så, har jag hört folk viska: "Det där måste vara Connys syrra.." ;D

Marcus 18 år: Idag har vi tyvärr inte den bästa kontakten, men det sägs att han är väldans lik mig i sättet.. & jag kan inte annat än hålla med om det.. han gillar att festa som alla 18 åringar, men för mig är han typ.. 10 år fortfarande.. ;) Vi har samma pappa!

Rickard 14 år: Den mest snäll & goa killen som går i ett par skor..  Han har typ en miljon kompisar, både tjejer & killar.. har tyvärr inte så bra kontakt med honom heller, men hoppas att det blir bättre snart! Vi har oxå samma pappa! :)

Ja det var mina bröder.. en hel hög.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0