Bättre dag idag hoppas jag...

Tjolahopp! Dagen igår.. ja den började ju bra, men mys med mina kiddos.. jag & Lina bestämde oss för att gå ut, klädde på oss & la Noel i vagnen, han somnade innan vi ens kommit utanför dörren.. Jag röjde i carporten & gick iväg med en massa pappers-sopor till eldningshögen.. sen skulle jag & Lina leka.. vi sprang runt huset & lekte "sicken-blås" som Enil & ida gör vet ni.. det gick ju fint, men sen när vi ska ut på gruset & ska leka jaga, hinner Lina jaga mig i 10 sekunder typ, så snubblar jag på en sten som står upp ur marken, som alltid har gjort det, ska tilläggas.. jag faller pladask & skrapar sönder hela mitt knä.. det gjorde så fruuuktansvärt ont.. sätter mig upp & ser att mina leggins var ett minne blott, knät blöder myycket & det sitter fast stenar & massa grus i såret..

Jag börjar gråta, Lina börjar gråta.. hon trodde nämligen att jag skulle dö, pluttan.. jag haltar hem, men blodet rinnandes längs benet.. ringer 1177 (återigen) & hon fixar en tid till mig på vc.. jag ringer Martin & gråter & till hans mamma & ber dom komma hit lite tidigare så jag kunde få åka in utan kidsen.. dom kom på en gång & jag åkte till vc & hon tvättade rent/plockade/borstade rent.. tejpade & plåstrade om mitt sargade knä..

Hua.. hem igen & käkade mellis med mina kids.. Svärisarna var kvar & jag åkte in till Uppsala, jag & min man hade en tatueringstid & har nu båda skrivit dit Noels namn, under Linas! <3 Mycket nöjd.. ska lägga ut bilder senare! Martins gjorde ondast, på ryggen, jag trodde han skulle krossa mina händer.. ;) Jag bad tatueraren att fylla i Linas namn & tribalen under för han som gjorde den innan slarvade en del tyckte jag, han fyllde i, utan extra kostnad, dit kommer vi gå massa fler ggr! :) Trevliga oxå!! :)

Jaja.. smärta ggr 2 men på två helt olika vis.. när vi kom hem sov Noel. Han hade somnat kl 18 & vi trodde ju aldrig att han skulle sova hela natten, han vaknade 4 & slaktade en flaska välling, sen sov han till 6.15.. trött bebis.. :)

Nu börjar reprisen på biggest loser.. På återseende alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0