Dag 18 (utmaningen)

Dag 18- Planer/drömmar/mål du har

Planer jag har är att flytta nu i första hand.. att starta ett nyttb liv i fina hummelsta med min familj.. få nya vänner & barnen får nya lek kamrater.. jag vill ha ett nytt jobb som alla vet..
Drömmen jag har att bli helt skuldfri.. skulle sitta himla fint.. det ska vi satsa på nu nästa år.. då menar jag banklån & krediter.. :)
Målet jag har är att nå min idealvikt innan 31 Januari 2011.. kan inte vara svårt.. då det är två månader kvar.. sätter hellre ett realistiskt mål som jag vet att jag kan klara. :) 5 kg ska jag gå ner innan jul.. får se hur det går.. ;)

En dröm eller en plan jag & Martin har är att, när barnen flyttat hemifrån & vi blivit pensionärer, då ska vi köpa oss en husvagn, bosätta oss i den & se världen.. alltså inte ta med oss husvagnen.. men det är den vi bor i.. iaf i några år.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0