En kall dag!

Mors! Idag är det bra kallt ute.. jag tycker om kyla, vinter & vintertid.. om man har det varmt inne vill säga.. slog på golvvärmen idag.. men det händer lixom inget.. får ta & fånga hyresvärden här ute & kolla vad jag gjorde för fel.. har ju ingen aning hur den funkar.. eldar för fullt i kaminen, har ljus tända & klätt på oss kläder & tofflor.. 14 grader, är väl lite väl kyligt kan jag tycka.. ;)

Idag då, måndag.. tycker inte om måndagar.. Martin jobbar efter en ledig helg tilsammans & det är långt kvar tills nästa helg.. Denna helg har Noel inte vart så pigg.. I fredags när jag hade kört min man till Västerås & vi satt i vardagsrummet, jag & kidsen så upptäkte jag små små röda prickar på hela Noel.. ringde 1177 (tänk vad jag gillar dom!) & hon sa att det var bara att sluta med kåvepeninet direkt & så fick jag en tid på husläkarakuten dagen efter.. På lördagen vaknade Noel ganska tidigt.. jag somnade inte förrän 1.30, så jag fick kanske 3 timmars sömn.. Nåväl, Noels feber var borta iaf, men kvar var prickarna, det vart frulle & sen åkte vi tilll enköping & husläkarakuten.. han fick cortison & OM det var kåvepeninet han reagerat på skulle prickarna försvinna samma dag.. men om dom inte gjorde det kunde det vara förkylningsprickar, dom försvann inte, är dock borta idag, han har lite småprickar på kinderna, men annars är dom borta.. Det värsta är att han har vart så gnällig & klängig & nästintill skrikig.. vet inte vad det är med honom.. hoppas på en bättre dag idag.. min bebis! <3

Ilördags drog vi hem till mamma på lunch & Noel rev väl hela hennes lägenhet kändes det som.. haha! Men det gick ganska bra.. vi käkade, åkte till hennes jobb & fick en massa kartonger & så till kyrkogårdarna & tände ljus! :) Sen åkte vi hem igen.. softade & tog hand om gaphalskillen!

I söndags så sprang jag & Martin på fm.. jag räfsade lite löv & plockade iordning bland våra saker i trädgården, Martin grävde upp lite växter som vi åkte med till vårt radhus & planterade & pratade lite med han som bor där nu, ska köpa diskmaskinen av dom som sitter där. Najs! :)

Sen vidare till enköping & in på Ö&B & handlade lite tvättmedel & sånt.. sen in på klädoutlet & jag köpte mig ett par fodrade överdragsbyxor för 100 spänn! I strl M.. :D

Sen hem till svärisarna på söndagsstek & trevligt sällskap. Fick även en massa kartonger av dom, hyggligt! :)

Idag har jag & Lina packat lite i hennes rum & jag håller på i köket nu.. 22 dagar kvar tills vi får nycklarna!! :D :D

Kl 17 idag ska jag & Martin tatuera oss.. Noels namn ska dit.. roligt!! :D Bilder kommer..

Ha en bra dag alla & njut av det underbara vädret! :) På återseende! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vad roligt. Ska ni tatuera er. Jag vill också. Vart ska den sitta? Måste få se snart :)



Sista tiden innan flytten går snabbt nu. Bara 3 veckor kvar. Jag har nedräkning till advent. Ska bli så mysigt att få pynta o dona lite. :)



Hoppas Noel är som vanligt snart igen. Kram!

2010-11-08 @ 11:11:17
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0