Farsdag!

Idag är det min älsklings dag.. farsdag.. han tar alla dagar som är hans under en & samma vecka, namnsdag den 10:e, födelsedag den 12:e & farsdag idag.. bra jobbat.. värre för mig! ;) Nehe då.. vi möd med god frukost, presentöppning & så imorse.. Barnen hade målat en varsin tavla åt honom med vattenfärg, så ramade jag in dom & Lina hade gjort ett fins fardagskort på dagis, fröknarna frågade alla barnen hur deras pappor var & så skrev dom ner det på kortet.. så här stod det i Martins kort: "Han är jättebusig, han killar på min mage med skägget! Han busar med Noel"

Ja alla som känner honom vet att han är en riktig lekfarbror, har verkligen jordens bästa pappa till mina barn! Tycker kortet var superfint & så hade hon skrivit sitt namn & klippt & grejat med det.. verkligen personligt! :)

Tack Hanna för din kommentar igår.. känns skönt att folk som inte känner mig så väl kommenterar & känner samma som jag.. tack!!

Tack såklart till min Camilla oxå! <3 Som alltid finns där, älskade vän!

Ja jag kan inte smälta allt som dom har sagt & gjort mot mig & min familj det senaste året.. dom är inte värda mycket i mina ögon längre.. blir bara lessen av dom & jag har mycket annat att lägga energi på än dom.. fast å andra sidan är nog inte jag ens vatten värd heller.. så det är ju ganska ömsesidigt..

Nåväl.. idag ska jag & kidsen åka in & möta älsklingen vid fyrishov på em när han slutar jobba.. var längesen vi badade så det ska bli jätteroligt! Jag ska passa på at simma några längder oxå. :) Nån som vill hånka?

Nä nu ska jag dona lite, sen ringa Camilla, min fina Camilla! <3

På återseende!!


Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Åh va kul att bada! Vi måste nog bada i morgon tror jag.. fast då blir det på tråkiga Löga.. :P Men roligt har barnen iallafall! ;D Och vi då automatiskt!

2010-11-14 @ 10:35:24
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0