Jaha nehej..

Tjolahopp!! Idag har jag packat & packat.. känns som att det aldrig tar slut.. men börjar nog se en ljusning på allt snart.. det är svårt att veta vad man ska packa ner, men nu är det ju ganska nära flytten, så det mesta åker nu ner i kartonger.. ;) Man spar väl, i köket, glas, bestick, tallrikar, koppar & muggar.. ja jag stod & kollade på tallrikstravarna & muggarna & så.. tänkte om jag skulle packa ner så det finns en varsin tallrik/skål åt oss i familjen.. men kom på att man vet aldrig om det kommer nån krake hit på mat/kaffe nåt, så jag lät det vara, det går ju fort att packa ner dagen innan typ.. sen är det ju alla kläder, sängkläder, handdukar & sånt.. ja snart åker lakan & sånt mer i sopsäckarna.. :)

Håller även på & tvättar mattor & grejer, så man kan packa ner dom oxå.. PUH.. mycket att stå i, som sagt tur att man är kvinna.. ;)

Igår var jag över hos grannen, hon frågade om jag ville komma & dricka glögg & äta pepparkakor med ädelost på.. :P Kunde man ju inte tacka nej till, smakade massa gott, både med glögg & grejs & även & gott sällskap smakade bra.. :) Vi spelade buzz & hade mycket trevligt.. Vi traskade sen över till vår andra granne & pratade med henne..

Hon har vart med om det värsta man kan tänka sig.. hennes sambo har lämnat henne & deras två tjejer för en annan.. ljugit, bedragit & svikit dom.. jag lider med henne så sjukt mycket & jag finner knappt några ord.. men satt & lyssnade på henne när hon vädrade sina tankar & funderingar.. Önskar henne allt gott man kan få.. Kära vän!

Kom hem vid tolv till min kära man som låg sov så gott i soffan, som jag förstod.. ;P Stupade i säng.. mycket trött!!

Imorgon ska jag till Västerås & ha dejt med Kicki.. ska bli otroligt roligt.. vi ska luncha på ikea, handla lite & sen ska jag till Martina & klippa mig.. nåt jag inte har gjort sen påskas.. ska bli skönt! Om det är okej? Kicki får agera barnflicka medans jag klipper mig.. funkar ju med Lina, men Noel han sitter ju inte still direkt.. ;) Ska bli så kul & träffa Kicki.. har alltid så mycket att prata om hon & jag.. <3

Alla i familjen utom jag är nyklippta, dom klippte ju sig gratis.. ;) Så billigt blir det, slipper man ju svälta.....

Noel har endast sovit drygt en timme på fm.. så han börjar bli lite tjurig nu.. Jag & Lina ska göra mat.. pannbiffar med potatis.. :P Sen ikväll blir det crosstrainern.. :)

Hörs & ses! Hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0