Noel sjuker IGEN!!

Jag sliter av mig håret snart, alltså seriöst.. han är sjuk igen, mitt i en behandling av kåvepenin.. ringde flm & dom sa att han är lättare mottaglig för virus när han äter antibiotika.. jaha.. *suckar* Hon sa även att jag har en tuff tid framför mig när det gäller sjukdomar & att det blir bättre om några år.. känns ju bra att höra, eller nåt.. bara att härda ut då..

Jaja.. fredag iaf! O helg! Skönt! Vi har lite planer, men får se hur det är med Noel.. på söndag ska vi tilll hummelsta & fixa ett par saker. :)

Nu gnäller min lilla kille, ska se om han vill sova, jag & Lina ska baka & när Martin kommer hem ska jag ut & springa! :)

Trevlig helg folket!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Stackars Noel. Hoppas han kryar på sig snabbt. Även om de tär en tuff tid ni har framför er med mycket sjukdomar för honom betyder det ju inte att den är mindre jobbig.



Värsta sötaste bilden på honom :)



Fattar ärligt talat noll av den där utmaningen här under?? :)

2010-11-05 @ 16:35:06
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0