PMS

Shiiit vad det inte är min dag idag.. shiiit va lessen jag känner mig & lagom irriterad.. Ska äta lunch nu med min bebis, för att sen köra ett race igen.. fan det är grejer överallt... jag får ingen struktur fast jag packar & packar.. kartongerna är snart slut.. & det behövs fler.. tejpen till dom andra kartongerna som man måste tejpa är oxå slut.. 

Har 2 ggr gett upp & satt mig ner & bara gråtit.. Martin jobbar över.. fan va less jag blir..

Har iaf fått barnvakt åt Noel på lördag.. men skulle behöva en dag själv nu med.. men men.. 

Mens snart hoppas jag, så den värsta irritationen går över.. :'( 

Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Hoppas det blir bättre när ni flyttar...jobbigt att ha det så. Men snart sitter ni där och ska packa upp allt igen.



Styrkekramar

2010-11-30 @ 12:03:02
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gumman. Snart är det över och då behöver ni förhoppningsvis inte flytta på lääänge. Du vet att jag finns bara ett samtal bort om du vill prata.

Kram vännen!

2010-11-30 @ 14:36:52
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0