Tisdag eftermiddag..

Halloj! Denna tisdagen går nog tilll världshistorian & vara trist! Kollar ut nu & det är ju nästan mörkt redan.. :( Sån grå, tråkig & trist dag! Har noll lust att gå ut med kidsen, Lina har vart ute ett par svängar själv, men Noel har fått vart inne idag.. Alltså, jag vill ha asfalt, inget grisstängsel han kan ta i & inte lerpölar överallt, som han såklart gör djupdykningar i.. eller leran som han sätter sig i.. är liiite svårt att vara ute med honom.. Lina med, finns inte mycket att göra direkt.. saknar faktiskt att gå till lekparken eller gå över till en vän på lite lek & fika!

Hoppas innerligt att det blir bättre i Hummelsta, kan inte se att det inte ska bli det.. ser endast fördelar med flytten & jag längtar verkligen sjukt mycket tills den dagen kommer!!

Har iaf hunnit med att webshoppat idag, packat, rensat, barnen har fått göra farsdagspresent till Martin, vi har busat lite, jag & Lina har kollat på film & myst i soffan medans Noel sov.. Jag tror nog nu att Martins presenter är klara oxå.. han önskar sig en bio av mig när han fyller år.. Cornelis film har premiär på hans födelsedag & han vill så gärna se den.. har frågat runt lite om barnvakt, men fått en del nej & en del "vi får se" Så vi får se om det blir bio.. eller en massa paket.. ja har ju som sagt garderat mig med lite smått & gott, min fina älskling! <3 Han är värd det bästa! <3

Igår var finaste & bästa EMilia & Meya här.. så otroligt roligt & ses & vi hade såklart en massa massa att prata om!! Barnen lekte fint, Noel vart nog kär på nytt, många pussar delades ut.. ;)

Nu ska jag göra middagen klar, så vi kan äta när min kära man kommer hem.. renskavs med ris.. ska bli smaskigt! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag längtar också tills ni flyttar. Blir liksom lättare att ses då. Jag hade fått krupp efter en vecka där ni bor nu. Ni lär ju i alla fall om inte annat slippa grisarna och få lite mer asfalt ute.. Det blir nog toppen det där ska du se :) Slippa alla äckliga flugor i sommar. Härligt.



Är itne så förtjust i mig med mina glasögon än så bilden får ni nog vänta på. Hihi :D



Kram!!

2010-11-02 @ 16:14:37
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0