Veckans ros & veckans ris..

Ja det är nog nåt jag ska börja med här på bloggen.. kan ju vara ganska roligt.. varje söndag får ni läsa vad jag rosar & risar vecka efter vecka.. :)

Har annars hittat en ny utmaning på Linneas blogg.. ska jag köra igång med på engång jag är klar med denna utmaningen.. :)

Känner mig ok idag.. men inte mera.. känner mig ganska "hoppad på" men får resa mig sakta men säkert..

Idag är det 14 dagar kvar tills vi får nycklarna till radhuset! :D :D Ska bli såå jäkla roligt! :)

På återseende folket!!

Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Åhh va kul att det inte är så lång tid kvar innan ni får nycklarna.



Kram

2010-11-17 @ 21:47:59
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0