Fredag, igen!

God dagens! Nu är det fredag igen, tycker veckorna bara rusar förbi.. hinner knappt med ju! :P
Idag ska jag städa, eller håller på med det redan.. ska dra av med snabeldraken en sväng snart..

Martin sa igår att han kanske skulle sluta tidigare idag.. men jag ställer mig in på att han kommer hem runt 17 tiden så slipper jag bli besviken.. han är bra på att lova såna saker & så kommer det massor emellan.. ;) Men jag ska vara glad att han tycker om sitt jobb & trivs & jobbar mer än gärna.. det är ju inte alla som har ett sånt bra jobb.. Fast han blir bra skitnödig när han är på höga höjder.. höjdrädd & takläggare, kanske inte den bästa kombon.. ;P

Barnen leker tillsammans.. Noel tycker det är roligt att leka med storesyrran & Lina tycker det är roligt att bestämma vad dom ska göra.. ;) Så nu leker dom så fint.. än så länge.. :D

Annars denna helg.. ganska så lugn, inte så där jättestora planer, Martins jobbarkompis m familj skulle komma över eller om vi skulle komma till dom, men stråla samman skulle vi iaf.. trevligt! :) På söndag ska vi på barnloppis i fyrispark.. kanske man kan göra några fynd.. alltid trevligt att åka på sånt tycker jag.. nästa söndag ska jag & Martin stå där på "vanlig" loppis.. mamma kommer hit på lördagen & sover här, så hon är barnvakt på söndagen.. hyggligt! :)

Igår em va jag ute & sprang.. sprang nästan hela vägen, var tvungen att stanna en gång & knyta skosnöret.. gick då en liten bit.. men jag sprang 5,8 km.. DET NI!! :) Jag känner mig stolt!! :)) Kanske jag ska kunna göra oxå?? :)

Nu ska jag gå en match med snabeldraken.. & kommer nog som vanligt ha en Noel hänga över den medans jag dammsuger.. ;)

På återseende!!



Bjussar på detta.. mina fina underbara mirakel.. vad jag älskar er!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0