Datorkrasch!

Hellu lu! Sitter nu hemma hos Emma... haha tänk jag tycker det är så roligt att säga det gång på gång.. "hemma hos Emma", det rimmar ju såå fint.. ;D
Vår dator har kraschat.. vet inte vad det är för fel riktigt, men jag vet iaf att snälla rara Per ska kika på den & för hoppninsvis laga den... sen så ska han fixa en fin blogg till mig oxå.. har Sofia lovat iaf.. ;D

Sitter här iaf nu & ville bara uppdatera er om att jag lever.. mer än vanligt tror jag.. :) Känner att en stor sten har lossnat ifrån mitt bröst efter ett samtal jag ringde igår.. ibland är det bara att svälja sin stoilthet som gäller & visa att man är mer mogen än den andra.. :) Jag gjorde det nu & längtar tills vi ska ses & prata ut.. det behövs verkligen & jag är yberglad över att jag tog det steget som jag länge har tvekat på.. :D

Nu ska vi käka Spicy hot.. väntar på att gubbarna ska komma hit med det, ska bli massa gott!! :P

Hösten är här &jag tycker att det är så underbart! Håller på att höststädar i trädgården.. Blir så fint! :) Hösten betyder tända ljus, massa mys under en filt & eldning i kaminen! Lovley!

Nu ska jag vara social igen.. ;D Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu vet jag ju att du lever men tycker iaf du ska skynda på den där Per med att laga datorn så du får uppdatera alla nyfikna via bloggen :)



Kram banan. Glad för din skull när det gäller det där telefonsamtalet.



<3

2010-09-05 @ 21:02:16
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0