Ny dator..

Tjolahop! Äntligen ny dator.. känns bra & denna gång la vi ner lite extra på en lite bättre.. så hoppas nu, såklart under förutsätttningar att vi sköter om den, att den håller lääänge nu! :) Sluta trycka på: "påminn mig senare" & dylikt.. ;)

Jaha.. lite uppdatering om läget då då kanske vore roligt för er att läsa.. ;)

Lina har feber.. hon tog äntligen sitt 5 års vaccin igår & igår kväll sa hon att hon kände sig konstig.. hon var lite småvarm, men tänkte inte mer på det så där.. sen vaknade hon i natt, eller snarare sent igår kväll & var vaarm & helt tok knottrig på hela kroppen.. Så det blir inget dagis för henne denna vecka.. hon snörvlar & håller på oxå, så jag antar att hon fått lillebrors förkylning också.. Ja för han vaknade i hmmm.. söndags & var toksnorig & hostig.. men än så länge har vi inte behövt åka upp med en snabbandad 1 åring! *peppar peppar* 

Martin jobbar såå mycket nu känns det som.. han sliter & sliter.. är glad att jag har min Martin, han är det goaste man kan tänka sig & det snällaste.. är sååå kär i honom idag, är ju det alla dagar, men idag har jag den där nykär känslan.. & det är ju inte dåligt efter mer än 6 år tillsammans.. :) <3

Jag är så glad över mina vänner jag har.. & jag tänkte på det här om dagen.. vad lyckligt lottad jag är!! Jag ska nu höja mina närmaste till skyarna & hoppas att jag gör deras dag! :) 
Camilla: Vilken klippa, vi har känt varann i 4½ år nu.. har aldrig vart osams, har aldrig tjafsat.. vi vet vart vi har varann & det kan gå veckor innan vi pratar, men hon finns där.. påriktigt!! :)
Karin: Samma där.. en enormt klok kvinna, med båda fötterna på jorden.. henne kan jag blotta hela mitt inre för, men hon älskar mig ändå.. ;) Henne har jag nu känt i.. 10 år.. :)
Sofia: Har inte känt varann särskilt länge.. men det känns som en hel livstid.. hon är nog den bästa lyssnaren & den snällaste personen som vandrar omkring i ett par skor.. är så glad att vi träffades & att våra vägar korsades en en gång.. Våra barn kommer rocka tillsammans.. ;)
Nachette: Ja hon är sååå rolig.. mycket speciell person, men man har ju verkligen inte tråkigt en sekund med den kvinnan.. Hon säger vad hon tycker, utan att ens tänka efter innan, ett citat från henne häromdagen: "Jaha har du handsfree, jag tappar bara bort mina, eller tappar dom i kaffekoppen.." Haha.. klockrent!
Emma: Träffades när vi var gravida med Lina & Emil, på föräldragruppen. Den mest förvirrade personen jag har träffat i hela mitt liv, men hon har ett hjärta av guld & man vill bara krama henne när man träffar henne, så fruktansvärt snäll! Dags för en krogrunda snart, nu när vi har fött barn & ammat klart! :)
Vickan: En nyfunnen vän, med båda fötterna på jorden.. en person som man kan vädra sina tankar med & jag hoppas verkligen & tror att detta är början på en livslång vänskap!
Emelie: Minnena man har tillsammans med henne är galet många & mycket hemliga en del.. haha.. henne kan det gå år innan man pratar med, men man vet att hon finns där för mig & hennes pappa är som min pappa! Emelie är en sol i mitt liv, helt klart!
Anki: En mycket klok kvinna & en mycket stark kvinna.. henne beundrar jag varje varje dag.. Hon är så underbart go & snäll! Måste ringa henne ikväll! :)
Linda: Min underbara svägerska som jag saknar så himla mycket.. vi är så himla lika i mycket  & vi har alltid så otroligt roligt tillsammans!! En vän för livet, gift med min fina storebror, & att hon gör honom lycklig, rockar hon fett!! :)

Älskar er alla! <3

Annars, min vikt.. har nu tappat 32,7 kg.. känner mig så bra.. :) Är med i viktklubb & är just nu väldigt aktiv där. :) Har börjat jogga.. vilket känns helt fantastiskt.. har inte kunnat jogga på år.. :) Har en bit kvar på vägen.. men har kommit mer än halvvägs & det bästa av allt.. jag gör det själv & känner mig superstolt! :D

Nu ska jag baka bröd tror jag.. & förbereda middagen.. morotrutor med rotfrukstgryta står på menyn idag! Idag är det en sån dag som jag bara ska vara inne med mina troll.. Lina ligger i soffan & kikar på film, Noel sover en sväng i vagnen.. jag ska ha pyamasbrallorna på mig hela dagen.. rensa ska jag med göra, ska stå på barnloppis på lördag & har ett gäng kläder/leksakaer etc & märka..

Nu ska jag bli väldigt aktiv i min blogg igen.. hoppas ni hänger med, vilka det är nu som läser? :) Ha en bra dag i regnet!

På återseende folket!!

Kommentarer
Postat av: Emma

va gullig du är gumman.. där gjorde du min dag iallafall :-)



kul att du är tillbaka med bloggandet så man har nånting att läsa :-)



kramisar

2010-09-21 @ 09:45:09
Postat av: Linda

Gumman, nu gjorde du min dag med <3 Saknar dig såååå, nu får vi snart ta en tur till fastlandet sdå vi får ses, kram!

2010-09-21 @ 10:53:31
Postat av: Sofia

Hjärtat! Tack för att du finns! Du betyder så otroligt mycket för mig. Du är underbar<3

2010-09-21 @ 13:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0