Rensar & grejar..

Tänk vad man samlar på sig med åren.. har några skåp som jag bara kastar in saker, Marrtin blir tokig, men jag måste ha ett eller flera såna för att ha nåt att rensa sen.. ;) Tycker det är klokt.. :D

Fint väder idag, men det blåser.. imorse stod termometern på 3,8 grader.. fy bubblan.. Jag hann med en hel del idag på morgonen, så blir det när barnen väcker tuppen.. hann städa köket, plocka i & ur diskmaskinen, diska, bädda rent i 3 av 4 sängar, utfodra mig & kidsen, göra mig & kidsen klara för dagen.. ja så 8.45 knatade vi upp till dagis, lämnade min finaste dotter & så gick jag & min finaste son en promenad.. uppfriskande.. skönt! Men det tog emot idag, men det är ju såna dagar man ska ut & gå.. känner mig mycket nöjd med min prestation! :)

Började rensa här hemma.. med viss hjälp ev en 1 åring som helst klänger på mig.. ;) Har slagit in presenter oxå, som jag har haft framförhållning & köpt.. ;) Käkat lunch.. soppa, med hårdmacka & avokado på.. smakade mycket bra, Noel fick köttbullar & makaroner, vilket han var supernöjd med.. ;)

Nu ska jag väl runda av här.. ska ta min sovandes prins & gå & hämta min fina prinsessa på dagis.. saknar henne!
Jag är glad idag.. ;D

Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Det är skönt att ha såna skåp att rensa när ibland. Det är likadant här hemma, jag slänger in saker i skåp och lådor för att rensa sen. Men när man väl har gjort det känns det så underbart.



Känner igen det med en liten galen 1 åring...här fick Ian en egen trasa att damma med när vi städade idag.



Kram

2010-09-29 @ 13:57:23
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0