Befrielse!

Hejsan hejsan!! Sitter nu här & huset är helt tomt.. barnen sov borta inatt, för att Martin skulle kunna jobba idag, vilket betyder mera kulor i kassan. :) Saknar mina älskade kottar så det smärtar i hela arma kroppen! Inte bara löpningen från igår som smärtar alltså, även saknaden efter mina älsklingar! :) <3

Jag jobbar kväll, börjar kl 12, min buss går 11.20, så det är perfekt! Så kommer min vackra familj & hämtar mig ikväll! :D

Jag har gjort något, & tro mig att jag är sjukt förvånad själv, men jag orkade verkligen inte med skiten längre.. Jag har tagit bort facebook! Nåt som sagt jag aldrig trodde att jag själv skulle göra.. seriöst vad är det för skit? Egentligen? Det blir ju som en drog, tar mer tid av mig än jag vill ge det.. Är ju så lätt att ta upp iPhonen & "kika läget" Läget som är heeelt ointressant egentligen, eller hur?? Vem bryr sig att den ska äta tacos, den ska bädda rent, den ska jobba till 13.. Vem bryr sig egentligen om vad jag gör av mina 231 "vännerna" som jag hade där?

Kontrollbehov? Jag kan säga att jag var beroende, jag erkänner.. ;) Jag har abstinens, det har jag.. men det är väl inte värre än att vänja sig av med det.. har man kanske mer att prata med sina vänner om? Inte hela tiden säga: Jag såg det på facebook, ja jag läste det.. Vart tog samtalen vägen? Samtalen till sina vänner & kolla hur läget är? Eller ett sms? Nä jag loggar in på facebook, ser att den & den mår bra, vad bra! Eller ringa & fråga om det är nåt, inte skicka ett mail på facebook.. Nä, det har gått för långt, för mig.. lika bra att bli kvitt skiten!!

Sen kan man ju vara på såå bra humör & så läser man ett gäng statusar hur bittert allt är, så är man redo att sätta en kula i huvet.. nä men inte riktigt, men ni hajjar!

Känns bra faktiskt! Skönt! :D Varför ha en massa grejer i sitt liv, som man ändå bara stör sig på? En befrielse för mig! Helt klart! Ska nu lägga energi på mina riktiga vänner, min familj & den släkt man har kvar!

Ska få hjälp att göra iordning min blogg av snälla Hanna.. ska bara leta rätt på bilder & grejs, men jag undrar hur jag ska kunna berätta hur man vill ha det via msn Hanna? Kan man inte ses hemma hos er på lek & fika istället? ;) Den där fikan som aldrig blivit av? ;)

Nä.. ska borsta tänderna & så innan jag drar till bussen! På återseende alla glada! :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

man kan bara vara inaktiv, facebook kan du aldrig ta bort helt om du en gång reggat dig. tyvärr

2011-04-19 @ 00:12:57
Postat av: Hanna!

Oj har missat att du skrivit! Hörs pÅ msn!

2011-04-29 @ 07:56:55
Postat av: Emma

Jag undrade sååå vart du tagit vägen, trodde ett tag att du bara tagit bort mig ju:( Men nu vet jag, skönt att veta att du mår bra iaf!

2011-05-11 @ 20:36:28
URL: http://livetmedlija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0