Delad tur idag! På timmarna tog jag mig ti...

img_6580 (MMS)

Delad tur idag! På timmarna tog jag mig till skiljebo, köpte 2 stenar med text på & åkte ut till min mormor & morfars grav & placerade stenarna under deras namn: "min morfar är bäst" & " min mormor är bäst" saknar dom så det smärtar i hela själen! Mormor skulle ha fyllt 75 år igår, hon har i sommar vart borta i 10 år!! :( jag blir arg & så sjukt förbannad, jävla cancer!!!! Den hemska sjukdomen tog min mormor & morfar!! :(  Efter trippen till dom med tårarna rinnandes tog jag mig till bjurhovda spåret & tog en Powerwalk för att sen vila en sväng innan jobbet kallade igen! Kvällen gick bra, med kära Kicki! <3 nu sova snart, först Fotbada klart, på återseende!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0