En bild säger mera..

.. ja en bild säger mer än tusen ord.. här kommer våran påsk i bilder.. kan bara säga så här, vi har haft en otroligt skön & mysig påsk.. :D

Skärtorsdagen:



Noel var påskkärring! <3



Mina älskade ungar!

Långfredagen:



Målar ägg efter frullen. :)




Kycklingar- ska det bli.. ;)



Ganska stolt? ;P



:D



På tivoli i enköping, här ska det åkas karusell! :D



Första gången Noel åkte nåt. :P



Glad tjej! :D



Jag & Lina åkte masken. ;P



Jag & mina älsklingar! <3



Fredagsmys! :P

Det var lite bilder iaf.. Påskafton kanske kommer sen. Nu ska jag hänga med kidsen, ska hämta Lina nu & Noel sover.. åker en snabbis till Västerås & hämtar min deklaration & käka glass i hamnen kanske.. Noel är sjuker.. öroninflammation, kåvepenin 3ggr om dagen i 5 dagar. <3

Tjalong!

Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Vad söt Noel var som påskkärring =) Trodde det var Lina först.



Stackarn som har blivit sjuker...hoppas han kryar på sig snart.



Kram

2011-04-27 @ 13:55:10
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Carro

Underbara bilder! <3

2011-04-27 @ 20:26:21
URL: http://carroooo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0