Såå trött!!

Hejsan hej! Här hemma började morgonen kl 4.10.. Då tyckte min son att det var morgon.. *gääääsp* Men lyckades ju ha han liggandes i vår säng & vila i nästan en timme.. vid fem smög vi oss ner, kikade på nån gammal serie & mös i soffan.. han är bra mysig så där.. kan sitta en liten stund & bara mysa! :) Vår fina lilla kille! :) Vid 5.45 kom Martin ner & vi åt tidig men god fukost tillsammans, medans Lina snarkade vidare.. Hon kom ner vid 6.15 & sa stolt: "Åh va lääänge jag har sovit nu!" Ja.. visst.. ;)

Hade tvättstugan kl 7, så halv 7 drog vi iväg med en proppad ikea säck.. blir en del när alla sängar bäddas rent samtidigt & det är lerigt ute! ;)

Idag då.. ska jag & kidsen åka till Conny & Liam & leka efter jag hämtat Lina.. eller först ska vi åka till barnshoppen, Noel behöver regnkläder & Lina stövlar, dom hon köpte på loppis sist var det 2 stoora hål i.. :( Så får se vad dom har inne då.. :) Ska iaf bli superkul & träffa Liam (dig med Conny) idag, saknar ihjäl mig efter den ungen! <3



Fina killen i höstas! <3

Noel sover nu, han var bra trött min bebis.. jag borde sova jag med, men jag fastnade här & snackar lite skit med Emma på msn.. saknar den kvinnan!

Imorgon kommer Emilia & hennes två småkottar hit & hälsar på, har inte träffats sen i höstas & det ska bli sjukt roligt & ses & hennes bebis oxå, som låg i den stora magen sist! :) Jag längtar! :D

Sen är det helg.. helgen bjuder på en massa trevligt! om alla mina lediga helger, sist var vi magsjuka, så denna helg har jag längtat efter sen dess! På lördag ska Lina på disco, på Neos födelsedags disco! Hon är mäkta stolt! :D På kvällen kommer Nachette, Andreas & Benjamin hit på middag.. vi är skyldiga dom en middag, dom hjälpte oss att flytta & sen så måste man ju få träffa bebis, ska bli sååå roligt!! På söndagen ska vi fira Marcus som fyllde år i måndags.. sen kanske träffa Thörn:arna en sväng! :D

Mycket trevlig helg, alla kategorier! :D

Idag är det torsdag, vilket betyder simning, Jag & Anki drar & simmar, snackar skit & har en rolig & värdefull kväll tillsammans!

Babbla klart med Emma nu.. på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0