Underbara väder!

Nu sitter jag på altanen & bloggar, i stekande sol & bara myser! Va härligt det är, här jag sitter gassar solen för fulla muggar & det är hett! :D Noel sover i vagnen & LIna är på dagis & busar! :)

Noel är mycket piggare, han har sovit hela natten & det behövde han min lilla plutt!

Idag händer inte så mycket, svärmor kommer snart, hon ska visa mig hur man beskär rosor.. trodde det bara var att klippa lite.. ;) Vill ha massor med blommor här & på framsidan, men väntar nog tills mitten av maj, då man kan köpa blommor som man kan ha hela sommaren! :)

Jag sitter just nu & äter rollo kola & dricker kaffe.. Godis är gott, undra vart min karaktär tog vägen, nån som sett den? :D

Slänger in lite bilder från påskafton nu.. sen ska jag sola lite innan min bebis slår upp sina blå!

    



Lycka! <3



Lycka nr 2 <3

    

Vackert!

   

Nu har svärmor kommit & bebis vaknat.. så nu så ska jag vara social! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0