Det närmar sig!!

Ja, 1 september närmar sig & då går ju jag som ni alla vet ner i tid, vilket jag känner att jag behöver. Som fan just nu! Tror eller vet att det är en bidragande, ganska stor orsak till varför jag mår dåligt & har ständig ångest, för att jag inte har tiden & för att jag känner mig otillräcklig till min familj! Att lämna barnen innan kl 7 & veta att jag inte får hämta dom förrän 16.30 är tungt.. Vill ju vara med mina älskade ungar! Hoppas att mycket löser sig när jag får mer tid med det jag vill ha massa tid med!

Men just nu, känns det som att jag håller på & gå av på mitten...

Kommentarer
Postat av: camilla

Du kommer säkerligen bli ett ton lättare när du går ner i tid. Inget är så viktigt som tiden med barnen. Den får du aldrig tillbaka. Jobba hinner du göra när de flyttar hemifrån..



Tack för idag. Mycket trevligt att ses. Kram!! <3

2011-08-24 @ 14:26:55
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0