Det va inte igår..

Nä, det var super duper längesen min älskade Lina var sjuk! Nu ligger hon nerbäddad i sin sjuksäng, med 39 grader feber, halsont & huvudvärk. Mår illa gör hon oxå & kräktes efter kortet nedan togs. :( lider med henne så mycket! Lina kräks näst intill alla gånger hon får feber, jag med min kräkfobi hjälpte henne att hålla bort håret & skölja ur hinken.. Ganska stolt över mig själv som inte gick panik, vilket jag kan få eller kanske kunde få! :) Noel hulkade bara han såg kräkhinken & medans Lina kräktes så "hjälpte" han till & hulka! Haha, så stor kille! Han va trött ikväll, dagispojken! :)

Hoppas lina kryar på sig till helgen, då vi har fullt i agendan.. Vi ska till pappa m familj & käka kräftor & sova kvar, vilket Lina läängtar till! Imorgon skulle vi grilla med Thörn:arna.. Synd! Det skulle ju bli så kul! Men men.. Fler ggr kommer! :) nu ska vi sikta in oss på att sessan blir pigg & att ingen annan blir sjuk- denna gång! Martin vabbar imorgon!

Dagis går bra för prinsen, han trivs, men har vart ledsen flm 2 sista mornarna nu.. Men jag har ringt lite senare & då har det gått över snabbt. Jag blir så ledsen när han gråter, så jag måste gråta en skvätt, känslig som man är! :)

Nä nu ska jag ta mig en dusch & sen ska jag & min älskling se på film! På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas Lina blir pigg snabbt igen. Nu när de börjar bli äldre o är sjuka alltmer sällan så blir de säkerligen mer påverkade av sina sjukdomar. Vet knappt om jag vågar skriva detta men det var längesen mina också var dåliga. Det är väl kanske som så att när man kommer tillbaka till bacillerna efter långledigt så är kroppen ovan igen..



Hoppas ni får en trevlig helg ändå babe. <3

2011-08-26 @ 20:52:20
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0