Kräftskiva med släkten!

Idag ska jag & min familj packa in oss i bilen & köra hem till min pappa, hans fru & mina 2 bröder på kräftfest! Conny & min farmor & farfar kommer oxå, så det ska verkligen bli super kul! :D vi skulle sova kvar där, men eftersom att Lina inte är helt hundra så åker vi hem, skönast att sova hemma i sin säng när man är lite sjuk!

Igår firade jag & min man sju år tillsammans! Sju år sen vi två vart ett! Jag älskar honom mer & mer & han är verkligen min livskamrat! Han är den bästa mannen & den bästa pappan till mina barn! Hoppas det blir massa, massa fler år tillsammans! Min finaste Martin!!!

Nu försöker jag ta igen mig genom att bara sitta i soffan en stund, vilket inte är det lättaste.. Lina är understimulerad & retar sin lillebror, får då en smäll & ja.. Det blir bara en ond cirkel av det hela.. Haha! Jag har sen jag vaknat hållt på & städa & gjort en laxpaj & en köttfärspaj.. Ska snart duscha & göra mig iordning..

Massa svammel.. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni hade det trevligt och att Det gick bra för Lina. Fyfan!! Hatar halsfluss.



Kram // Milla

2011-08-28 @ 20:19:14
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0