Man eller kvinna?

I mitt nästa liv ska jag bli man! Jag tänker inte genomlida detta i mitt nästa liv igen! Never ever!! Att ha mens är en sak! Varning nu för känsliga läsare, sluta läs nu om du är känslig! Detta är sjukt!! Känns som att livmodern är ut & in & att magen är som en spärrballong! Det gör ont i hela alltet & det känns på riktigt som att jag har blod brist! Jag går på toa 2 ggr i timmen! Jag har aldrig vart med om maken! Känner mig så ofräsch & vill typ bo i duschen! :( ska sätta in en spiral nu & hoppas att detta lugnar ner sig! Fy bubblan vilket helvete!

Tycker ärligt talat synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Efter att Linus föddes blev min mens annorlunda. Vissa gånger hade jag så ont så hade jag inte vetat bättre hade jag trott det var dags att föda. Jag har hört flera som fått ändrad mens efter andra barnet. Får se hur det blir nu sen, men några slags hormoner kommer jag nog intaga. Spiral eller p-piller skyddar ju inte bara mot graviditet utan kan även hjälpa vid rikliga blödningar o smärta. Ring en bm snarast så får du hjälp.



Kram på dig!

2011-08-20 @ 06:47:26
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej.



Vet hur det är, har haft ett h-vete i många år. Bättre efter båda barnen dock. Sätt in en hormonspiral så slipper du allt tjafs. Jag hade inte mens överhuvudtaget i kanske 7 år. Så skönt. Snart åker en in igen.....Har bara sympatimensat med min lilla pubbeunge. Kram

2011-08-20 @ 17:55:47
URL: http://klurigatankar.wordpress.com
Postat av: Josefin

Fy vad jobbigt för dig :( Hoppas att du kan få någon hjälp,så ska man ju inte behöva ha det. Kramar!

2011-08-22 @ 09:15:27
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0