Hejdå spiral helvete!!

Tjingeling! Nu så, nu har jag tagit bort spiralen & jag hoppas verkligen att allt det sura & tråkiga i mig försvinner & jag får må bra igen! Detta har vart den värsta tiden på länge i mitt liv & att må som jag mådde önskar jag bara en enda person i hela världen!

Jag pratade även med min bm om mina extrema pms besvär som jag lider av.. hon berättade några alternativ som finns att välja emellan för att minska dom.. men just nu så ska jag & min kropp landa tillsammans innan jag bestämmer mig för vad jag ska ha för prev. medel.. Vi får se helt enkelt..

Hon frågade mig om jag hade käkat mini piller förrut & jag sa att jag gjorde det förrut när jag fått Lina, men hade nog ung. samma besvär av dom som med hormon spiralen.. det är samma hormoner så det va inte så konstigt sa hon då, men varför sa ingen det till mig då, att det var samma sak, då hade jag ju inte satt in den där grejjen...

Jaja, gjort är nu gjort & nu har jag gjort det.. nu vet vi alla att jag inte kan ha en sån & jag håller alla tummar & tår att jag snart blir jag igen! :)

Det gick bra att jobba.. men det gick i ett kör hela tiden & jag fick inte mycket utrymme att andas i.. så nu ska jag snart ta & duscha & gå & lägga mig! Martin min lilla hustomte gör en pepparkaksdeg så vi kan baka i veckan. :) Köpte lite julklappar idag innan jag drog till jobbet.. så roligt! :) Men är ju såklart inte färdig än..

Nu ska jag dricka ett glas vatten, för mer är jag inte värd.. Imorgon är det full fart igen! :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0