Julmarknad!

Hejsan hej! :) Idag är det julmarknad på nykvarn. Vi ska dit.. hoppas att det inte regnar iaf som dom säger att det ska. men det gör det nog inte. :) Sen ska vi vidare till maxi & köpa lite grejer så vi kan göra pepparkaksdeg & knäck. Ska även göra en pepparkaksbil iår, istället för hus.. eller både och kanske... får se hur det blir.. :D





Mina fina ungar förra året vid den här tiden.. tänk va härligt med en massa massa snö! :D Skulle vilja ha det typ nu!! Men får nog snällt vänta..

Igår va Karin, Tom, Malou & Liv här på middag & mycket trevligt umgänge! Har inte träffats på länge, så det var verkligen toppenroligt att stråla samman! :) Liv fyller redan 1 år om två veckor, hon föddes ju verkligen nyss?





Underbart söta Liv! :)



Fredagsmys! :)



Prinsessor som ska sjunga. ;)



Sötaste prinsessan ju! :) Han la sig ner på golvet & grinade: Sessa, sessa.. han ville oxå vara prinsessa. ;)

Ikväll kommer familjen Thörn på middag & samkväm. Ska även det bli tok trevligt! :D

Jag är så glad för våra vänner vi har!!

Ska dricka upp mitt kaffe, fräscha upp mig & sen ska Noel bara vakna så ska vi åka. Ha en bra dag alla!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0