Lina har sagt sitt! :D

Lina, som alla andra sex åringar, pratar ju i ett.. hon säger dom mest roliga sakerna & man viker sig dubbel av skratt, hon är nästan lite lilla gammal.. ;)

Exempelt 1: idag när vi satt & åt frulle, hon ville ha skinka på sin smörgås, får det & ser helt förstörd ut: "Nä mamma jag kan inte äta skinkan, jag tycker så synd om djuret..".

Exempel 2: Vi satt i soffan, hon gjorde nåt, vad kommer jag inte ihåg, nåt klantigt antar jag.. ;) Hon utbrister: "Men mamma, min hjärna hänger lixom inte med"

Exempel 3: Jag la upp kotletterna i stekpannan, hon kommer in i köket & säger: "Men uäk.. GRISARSLE!!"

HAHAHAHA! Ja man kan inte annat än skratta åt donnan!! Kommer hon bli veggo månne?

Hon frågar en massa, vad en massa betyder, nyss frågade hon vad samvete är, hur förklarar man det på en nivå så hon förstår??



Min tjej!! <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha, men åh - vilken go tjej!

2011-12-21 @ 19:44:38
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: sanna

samvete heheh.. det som hänger med oss när vi gjort fel eller rätt =) hehe nej jag vet inte..så go tjej

2011-12-27 @ 15:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0