Nyårsafton!

God dagens! Idag är det sista dagen på året & vi har perfekta planer & detta kommer bli en bra kväll, det vet jag allt! :D Vi ska fira med våra goda grannar & deras vänner, hemma hos deras vänner! Otroligt trevligt!! :D Ser framemot ett nytt år med nya möjligheter, nytt år med vänner som vi funnit här. Speciellt Veronica & Henrik! :D

Som en del vet så har det hänt en extremt sorglig sak i mitt liv.. Jag kunde lika gärna ha fått en kniv i mitt hjärta & människan i fråga kunde ha vridit om flera gånger.. Jag har sorg, jag är fortfarande i djup chock & jag kan inte förstå, hur mycket jag än vrider & vänder på saken.. Jag fick benen undanslagna & det kommer ta ett tag för mig att resa mig upp igen! Många tårar har runnit.. jag har vart arg, jag har vart ledsen, besviken, frustrerad & helt knäckt!

Men livet går vidare som sagt! Livet är min familj & med mina vänner.. Jag vet det.. jag kan klara även detta!! Jag tror på ordspråket: Det finns inget ont som inte för nåt gott med sig..

Jag önskar er alla mina läsare: GOTT NYTT ÅR! Ta hand om varann & kramas!

Kramar!





Igår åkte vi skridskor med Anki m familj & en massa andra, mycket mysigt var det!



Jag & mina älsklingar!



Min skridskokille! :)

Så lite bilder vart det oxå.. ha ett Gott Nytt År nu!

Kommentarer
Postat av: Josefin

GOTT NYTT ÅR Carola, jag ÄLSKAR din frisyr - klär dig som handen i handsken! Kramar <3

2011-12-31 @ 17:49:33
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Gott nytt år!



Åh du. Det sägs att det som inte dödar dig, gör dig starkare. tänk då vad jäkla stark du ska bli när du tar dig ut det här. För det kommer du göra. Jag finns alltid här.



Hoppas ni hade det trevligt igår. Stor kram!

2012-01-01 @ 22:09:08
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0