Ris & ros

Rosen går till Noels dagis fröken Ann-sofie som vi känner oss jättebra mottagna av & som verkligen tillgodoser våra behov & möter oss & Noel på det bästa sättet man kan möta en människa!!

Risen går till Marcus som har tagit en av mina närmsta vänner & fått henne att bli den hon inte alls är! Ger mig själv lite ris oxå eftersom jag tog honom till mig & verkligen trodde minsta lilla gott om den mest elakaste människan på denna jord!! Kommer aldrig förlåta honom för allt han gjort & sagt både till oss & om min vän!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gillar rosen. Är det någon på nya avdelningen?



Ogillar riset..

Tycker inte du ska risa dig själv. Om man aldrig vågar tro gott om människor som du gjorde hur skulle man må då? Så ja. Då är det skit rent ut sagt.

Jag finns iaf alltid här!



Hoppas du/ni mår fint annars och har haft en bra helg!



Kramas!

2011-12-11 @ 22:59:08
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0