Städa, städa..

.. varje fredag, oxå varje juuul, för det tycker jag är kuuuul!! :D Ja idag börjar jag operation storstädning.. Jag har börjat på över våningen.. har verkligen storstädat barnens rum, bäddat rent & dammat.. när Noel vaknar ska jag dammsuga & moppa golven! Tänkte ta badrummet, men vart sugen på en kopp kaffe & passade på att uppdatera här oxå.. för det finns det ju nästan alltid tid till va? ;D

Har även vart hemma hos grannen & tagit en kopp kaffe & lekt, tills Noel & Theo vart så trötta att dom bara bråkade.. ;) Men vi hann få i oss några koppar kaffe & snacka lite skit iaf! :D Trevligt trevligt!! :D

Idag ska vi koka skinkan & imorgon griljera den på uppesittarkvällen! :D Ska göra Jansson & en skinkgratäng..

Ja massa att göra.. men det är bara mysigt! :D Nu ska jag kika runt lite & sen fortsätta.. Update om förkylningar.. Noel kraxar på.. näsan & ögonen rinner.. jag mår så där, min förkylning verkar inte vilja ge sig.. tjock i skallen & har vart det ett bra tag nu.. hua!

Men men.. bara att köra på.. hoppas ni alla mår bra & att ni inte känner nån stress! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0