Förskoleklass!



Här var hon inte stor vår prinsessa! :) Lik Noel? :)

Hejsan hej! Ja, jag kan inte tro det är sant.. att vår lilla Lina ska börja på förskoleklass till hösten! Hon fyller verkligen 6 år & är inte längre min lilla tjej, hon är stor!

Vi var igår på möte med alla 05:or föräldrar i området.. i hummelsta skolan såklart! Rektorn sa: "Vi kallar er till detta möte, INNAN ni väljer skola i år.." Då slog det mig att vi har redan valt, redan valt hummelsta skolan, vilket var självklart eftersom vi bor här.. men det är tydligen inte självklart alla gånger.. men men.. vi har ju som sagt gjort vårt val & vi känner oss mer än nöjda efter mötet igår! :)

Skolan verkade verkligen toppen på alla sätt! Är så glad att vi flyttade hit, är sååå himla lycklig över det.. pratade med föräldrar & lärare/rektorn.. man kände sig hemma! Rektorn sa även: "Hummelsta skolan är en liten skola, alla känner alla!" Bra! Kände jag, fanken va härligt! :D

Träffade en mamma till en kille på Linas nya dagis.. Hon frågade om vi var Linas föräldrar, för hennes son hade kommit hem & vart besviken på att "nya tjejen Lina" inte var på förskolan idag.. :D Hon gjorde intryck tydligen! :D Vår vackra tjej! <3

Nu längtar Lina tills nästa måndag.. då ska hon börja på förskolan, så hon lär känna sina kompisar innan hon börjar i förskoleklassen! :D Hon är så förväntansfull & min lilla tjej, väntar & längtar så hon håller på & gå av.. hjärtat!

Idag ska vi till mamma, hon hade alla hjärtans dag presenter till barnen! Fina mamma! <3 Ska även träffa Conny, ska bli trevligt, har inte träffat honom på länge.. han har vart & slarvat på annat håll! :D

Nä, en kopp kaffe, Noel ligger i vagnen & vilar, somnade sent igår & vaknade som vanligt kl 6, plus att han är förkyld, så han somnar nog en sväng på fm idag, men det får man ju göra när man inte är pigg.. skrutten! <3

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka snyggingar i bakgrunden där på bilden :)



Visst är det sjukt att de ska börja förskoleklass. Fast jag har ju redan ett barn som går i skolan så jag har nog ärligt talat inte reflekterat så mycket över det :)



Har du börjat dricka kaffe på allvar nu? Blev du vuxen till slut? :D

2011-02-17 @ 14:14:17
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0