Fredag & en underbar helg är på intågande! :D

Halloj halloj!
Nu är det fredag & denna helg kommer bli kanon jag bara vet det! :D Visste jag redan i onsdags när min storebror hörde av sig & släppte en god nyhet- dom kommer hit! Eller ja dom är snarare här redan! :D :D Förstå! Jag är jätteglad för det, har ju som ni alla vet inte träffat dom sen i juli & det kommer bli ett kärt återseende vill jag lova, tjoho!!

Idag började morgonen 6.55, en timme senare än vanligt, vilket jag fortfarande är chockad över.. vaknade av att Lina kom in & sa att Noel kräkts.. jag kastade mig ur sängen, men han hade bara hostat, utan att jag hört det.. han var så där gullig & vaknade kl 3 i natt & var ännu gulligare & va vaken tills nästan 4.30!! Så, därav den lilla sovmorgonen.. ;D

Hastade iväg till tvättstugan som jag bokat kl 7 för då är vi ändå vakna.. Så jag & barnen har på morgonen/förmiddagen tvättat, stooorstädat, lekt & busat, skrivit inköpslista & hunnit med frulle & lunch.. jag sitter nu här med en 3:E kopp m kaffe, har betalat räkningar, ringt 3 samtal & kikat runt lite..

Är på massa bra humör.. till råga på allt detta, så är min bättre hälft hemma närsomhelst! DET är lyx, att få hem honom NU!! :D Så vi ska ner på stan & köpa oss nåt snyggt, ta en fika & ha familjemys på stan i Västerås, såklart! :D Känns som jag bor i Västerås igen på nå sätt, är så nära! Ska jag shoppa så blir det hälla eller som i detta fall City.. Willys & Maxi är typ det enda jag åker till om jag ska handla maaat.. :) I enköping alltså! :D Bla bla.. haha!

Igår var vi på fyrishov & badade med Lina & Noels kusiner Malte & Ida & deras pappa Micke.. Martin & Micke hade nog roligast.. haha! Småpojkarna.. eller nåt.. kul var det iaf.. jag skulle simma, men jag åt socker kaka & choklad istället.. ;D

Imorgon blir det partaj! Wiiieehhoo!! Ska hem till Emelie & Marcus & förtära alkohol & äta god mat, ska bli väldigt trevligt! :D Mamma kommer hit & sover & är med kidsen, så är hon här & kan sjunga för mig & ge mig fulle på sängen på söndag! XD 29 år, d är ju inte klokt! :D

Nu ska jag kladda på mig lite mascara så man kan vistas ute.. ikväll blir det ost, kex & räkor & viiin med mitt hjärta!

Trallallalllallallaaa.. vilken bra daaaaag! :D

Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Vilken lycka.. =) Kan inget annat än vara glad för din skull. Vet hur det känns med att inte ha sina nära i samma stad.



Hoppas du får en underbar helg nu! Kram

2011-02-25 @ 13:58:17
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Camilla

Härligt att du är så glad :) det är du värd. Smitta mig lite :)



Vad roligt att Fred o Linda kommer i helgen. :) Hade också gärna kommit o kalasat men jobbar ju på sön o dessutom kväll så vi hinner tyvärr inte :(



Nu ska här sovas så man orkar upp 5 imorgon. Kram!

2011-02-25 @ 21:06:07
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0