Ledsamt!

Hua! Jag mår bra idag, utöver det med att min bebis har feber.. Men jag är känslig, känner att jag är lite i ett stadie då jag skulle kunna börja gråta för det minsta lilla.. Inget som jag låter gå ut över min familj eller så, men jag känner mig besviken.. :( besviken & ledsen som bara den att jag & en utav mina närmsta vänner näst intill aldrig ses längre.. Det gör ont i mig! :( jag saknar henne, jag saknar att prata med henne, hon är så bra på att förstå, jag saknar henne så himla mycket! Vi har sagt en massa gånger att vi ska ses, att hon skulle höra av sig, nu i 2 veckor.. Men det har lixom inte blivit av.. Jag skyller inte detta på nån, det krävs ju 2 för att dansa tango.. Men jag vill inte vara för på heller! :'( Jag vet att du vet att det är dig jag menar.. Jag vill bara att du ska veta att jag saknar dig såå himla mycket! Jag älskar dig & din fina familj & önskar verkligen att vi ses snart! Det fattas lixom nånting i mig & jag vet att det är du! Puss & kram vännen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0