Det där med att jogga!

Hallo! Har nu delad tur, har vart ute & joggat 5 km på rasten & är stolt över mig själv! Trodde inte jagskulle klara det med tanke på mitt uppehåll jag har haft & hur varmt det är idag! Men jag gjorde det!! :D sitter nu hos mamma & dricker kaffe & äter lite mellis, har tagit mig ett ganska kallt bad & ska nog slänga mig på soffan & glo på tv ett tag innan jobbet kallar igen!

Men mina tankar går ju såklart till Norge idag. Det är fruktansvärt!! Jag är hemskt berörd av detta & jag mår dåligt av det! Vart är världen på väg?? Nä fy!! Lider med alla drabbade & tänker som så: att man vet aldrig hur morgondagen ser ut! Ta hand om varann & visa dom ni älskar att ni verkligen gör det! Imorgon kan det vara försent!

Ska tända ljus när jag kommer hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0