Kul helg på gång!

Hallo hallo!! Nu så.. Har jobbat Tors-sönd.. Långa pass, så jag avverkade en hel del timmar på dom dagarna & jag träffade knappt min familj, vilket såklart var så tråkigt! Men det tog vi igen igår nät jag var ledig.. Först så STOR städade vi huset efter att hallen vart klar.. Slipdamm & vanligt damm & skit täckte hela huset & vi hjälptes åt & det vart så bra & nu är det så rent & fint här hemma! :) efter det åkte vi tillsammans med Camilla, Jimmy & Bella till fyrishov & badade nästan hela dagen! Farbror Micke var där oxå & kusinerna! Hade superroligt! Noel är som en liten fisk & tar sig framåt med en bra fart! Lina är rädd innan hon blitt varm i badkläderna, då var hon galen hon med! ;)

Efteråt så åkte vi & käkade mat på rixos i Uppsala! Åt en smarrig sallad! :P sen burnade vi hem & barnen somnade nästan på en gång & jag & min älskling hade en mysig kväll & somnade ganska tidigt! Skönt!

Nu jobbar jag i tre dagar till sen har jag en ledig helg framför mig, med full av planer! :) så kul! På fredag kommer Emelie, Marcus, Miguel & Nikola hit & grillar, dricker vin & umgås som bara vi kan! Dom ska sova över oxå & det ska verkligen bli supermysigt! Längtar verkligen! :) på lördag ska vi på kalas hos Linus (?) jag & kidsen, Martin ska jobba. Sen ska vi åka till Vickan & hennes kottar & ha myskväll & sova kvar där!! Ska bli grymt kul & jag saknar Vickan! <3 Lina är så taggad! ;)

Sitter nu & kikar med ett halvt öga på allsång på Skansen.. Inte så bra artister idag dock.. Men jag gillar att kika på det! :) mysigt! :) skulle träna zumba, men får göra det efter detta tror jag.. Om jag orkar.. Är såå trött! ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kalas hos Linus, frågetecken? Jag sa väl att det skulle bli på lördag?? :) Har nog bara inte riktigt sagt någon tid än. :)



Skönt att ha en kul helg att se fram emot. Det är ju det bästa med att jobba. Man uppskattar ledigheten mer.



Vi hörs av under veckan närmre om tid o så på lördag.



Kram kram!!

2011-07-26 @ 21:18:13
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0