5 åringar alltså...

Lina är i en period där hon är väldigt kaxig.. vill gärna inte lyssna & så där allmänt trotsig!! Drog nyss iväg med bara jacka & gummistövlar.. skulle hämta leksakerna i sandlådan.. var borta längre än en halvtimme.. vi är stenhårda med överdragsbyxor, man ska svettas in våren.. sen cyklar hon hela dagarna & överdragsbrallorna har sannerligen räddat många knän.. så dom är ett måste här hemma..

Hon kom hem efter ca 40 min. visste mycket väl att hon gjort fel.. unge!

Meeen vad jag älskar den där trollungen, räcker med att bara se på henne.. Hon är så vacker, så perfekt! Så snäll & så omtänksam, men med ett helt gäng kottar i öronen! ;P


Min vackra tjej! <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, visst är dem väl underbara? Men jag känner igen det där med kottarna, min har nästan en skog i öronen ibland =)

2011-03-23 @ 08:06:06
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0