Bvc kontroll & vaccin

Tjolahopp! Idag är det onsdag, Martin jobbade även i natt & ligger nu sött & sover.. skönt för honom.. men jag skulle aldrig klara detta i vardagen tror jag.. för det första OCH det största så är det ensamheten på kvällen, Soffhäng själv, borsta tänderna själv & gå & sova själv.. Näää.. skulle aldrig i hela mitt liv klara det! Varje kväll lixom.. fy bubblan.. Vi har ju sen vi träffades borstat tändernsa samtidigt & gått & lagt oss tillsammans nästintill varje kväll! Sen är dte ju idag.. eller värst var i morse & hyscha barnen när dom levde rövare.. ;P Kanske en vana.. men detta ska inte bli en vana.. ;D

Efter dagislämningen så tog jag & Noel det lugnt ute, han traskade runt lite och kikade läget, jobbigt bara med en massa hundbajsar överallt.. fattar inte vad problemet är lixom.. bläk! Men han traskade runt lite & sen bar det av till garaget & jag soppade ur det.. funtar på om vi ska säga upp det eller hur vi ska göra.. tåls att tänkas på..

   

På en liten promenix

Sen bar det av till Enköping & bvc.. gick himla bra.. han väger 13570 g & är 83 lång.. vår stora bebis, han vart helt galen på bvc tanten efter vaccin sprutan.. :( Men fick ett snyggt plåster & glömde av att vara arg.. ;) Jag pratade med henne om han eviga snorande & hon sa att det mycket väl kunde vara katterna, för ibland blir han extremt röd i ansiktet oxå.. jag ska ringa nåt nummer jag fick & boka tid för test.. hoppas inte det är katterna, för dom har ju blivit ett här hemma.. visst dom hårar extremt mycket, men det går ju att leva med, men OM det nu ska vara allergi mot dom, så visst.. ja det tar vi då.. :(

Pratade även om hans attacker han får på nätterna/sena kvällar.. han vaknar & är stel & skriker hysteriskt.. jag sa att jag läst om nattskräck & att det inte stämde in på honom.. hon sa att han drömmer nog.. för igår vaknade han helt hysterisk, stel som en pinne, jag tog upp honom & han klängde sig fast runt min hals & var hel otröstlig.. nattskräcks-barn går inte att trösta & dom vaknar inte.. Noel vaknade & var uppe ett tag.. hm.. ja det är väl mardrömmar kanske.. plutten!

Nu ska vi inte dit förrän han är 3 år.. känns som evigheter.. :D



Lillfisen på bvc. :)

Igår var det ju en familjedag.. Martin var ju hemma eftersom han jobbat natten.. vi var ute & lekte & barnen gungade, åkte & veckohandlade & hade det mysigt tillsammans! <3

 

Mina vackra barn gungar & det var så skönt ute! Som idag! :)

Nu dricker jag kaffe för att snart gå & hämta Lina på dagis. Mina finaste killar sover.. skulle med behöva det, men då vaknar jag aldrig till igen.. sov 2 timmar igår när Noel sov & hela em var paj.. hehe!

Ska sladda runt på lite sidor & slurpa i mig kaffet..

På återseende, damer & herrar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0