Kärlek!

Jag vill tacka dig för allt stöd du gett mig i över två års tid nu, enda sen Jim gick bort har det alltid varit du som varit där och hjälpt mig genom att bara skicka över några fina rader då och då.
Är tacksam för allt du gjort, speciellt nu sen Sandra gick bort. Du har hjälpt mig mycket ♥ Tack ♥


Det stod idag på min logg, den som postat det är Denise, ni vet http://denisehinkelman.webblogg.se/ den där.. :D Kan inte med ord beskriva hur glad jag blev när jag läste detta, att jag gjort sån inverkan på henne & att hon känner sån tacksamhet gentemot mig!

Det Denise har vart med om önskar jag ingen.. så hemskt! Men hon är helt klart den starkaste kvinnan jag mött, hon har ett hjärta av guld & en vilja av stål, underbara människa! ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

FRÅGESTUND I BLOGGEN! Ställ en fråga och få en länkning till din blogg när jag besvarar frågorna!

2011-03-11 @ 11:35:04
URL: http://jonnafastberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0