Lite bättre idag..

Idag är det lite bättre, lite mindre känslig, men skulle nog inte ha några problem att börja gråta om det vill sig illa.. ;)

Efter dagislämning så åkte jag & Noel hem till Camilla & Linus. Vi åt fruktsallad, uppdaterade senaste nytt, vilket var en del.. hade allmänt trevligt & lugnt! :D Tack för idag babe, vi får ses snart igen! ♥

Hämtade sen Lina & passade på att prata om incidenten som inträffade igår.. hon sa att dom setat & pratat om sina mammor, om vem som är störst (läs längst) Så sa det där pojken att jag var tjock.. vet inte om han förstod vad han sa.. fröken tröstade mig med att hans mamma är större än mig.. ;) Men men.. har smält det nu, hade det vart en vanlig dag & inte min värsta dag i månaden så hade jag nog inte brytt mig.. men men..

Tack iaf för alla söta kommentarer här & på facebook! Ni är för gulliga, ni underbara människor! ♥

Nu är vi inne, Lina har utegångsförbud för att hon gick iväg dit hon inte får igår, jag & Martin & en massa barn letade efter henne, efter ett tag så kom dom knatande, dom hade vart & kikat på utsikten.. :O Har aldrig vart så rädd.. man hinner ju bygga upp värsta hemska grejen medans man håller på & letar.. skitunge! :P Men pojken som hade lekt med Lina & bett henne följa med till skogen kom & bad om ursäkt för allt.. vi sa att det inte var hans fel, Lina vet mycket väl att hon inte får gå utanför området.. moget av pojken iaf! :)

Så nu är det innedag.. hon leker & grejar själv än så länge.. Noel är trött & grinig, har bara sovit i en halvtimme.. Ikväll ska vi träffa våra favvisar Fred & Linda på Pizza Hut! Ska bli otroligt roligt! :D Längtar!!

Nu så ska jag fixa mellis.. på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0