Magsjukans hus..

Ja så är dte här nu, tänkte i förra veckan att vi inte har haft nån magsjuka denna säsong, vilket var helt underbar, men jag skulle inte ens tänkt den tanken!

Vaknade i lördags morse 4.30 av att Noel gallskriker, han skriker aldrig när han vaknar, sprang in i hans rum i sömnen.. en doft av spyor slår emot mig när jag kommer in i rummet, så ja mycket riktigt! :( Min lilla bebis.. han kräktes hela dagen.. allt han fick i sig kom lika fort upp & bajsade massa massa.. led verkligen med honom, min plutt!

Igår var det vi vuxnas tur.. bara ena vägen som tur är, men shit va man mår nu.. Martin mår bra, men jag är väl känsligare kanske då? Igår mådde jag så fruktansvärt illa & hade såå ont i magen.. men kunde inte spy.. jaja.. dåligt mår jag & jag bespar er detaljerna..

Jag har sovit tills för nån timme sen.. är inte pigg & varken uppkäftig! Har nog lite feber oxå.. Noel bajsade 3 fulla diaree blöjor i morse.. hoppas att det är slut nu för denna gång & hoppas Lina klarar sig!

Hon får vara hemma iaf! Dumt att skicka henne till dagis & kanske startar nåt där.. hon får gå på onsdag om det är lugnt nu!

Nu vill vi ha vår, sommar & inga sjukdomar! Min familj är ute i lekparken.. saknar dom redan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Magsjuka måste vara ett djävulens påhitt. Det är vidrigt o ack så skönt när det är över. Du fick ju en schyst tarmsköljning iaf ;) Hoppas ni blir pigga snabbt! Kram!

2011-03-28 @ 20:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0