Pissdag!!

Fan fan fan & åter fan! FAAAAAN!! Idag är det en sån dag, en sån som jag typ aldrig har, men idag är det en sån dag jag önskar jag kunde ligga under täcket i soffan & titta på film & käka lösgodis! Jag är på så sjukt dåligt humör & jag tänker på en massa som har irriterat mig en massa den senaste tiden & det bara bubblar i hela mig!!

Jag känner mig sviken av några stycken, ärligt talat.. jag vet inte om jag längre tänker bry mig.. varför skulle jag, när ingen annan bryr sig? När ingen annan lägger ner energi?

Mycket mycket jag skulle vilja skriva här.. men det går bara inte.. skulle vilja ringa någon & skrika & gråta.. men nej, får bara en lur i örat.. fuck of!

Jag känner mig ensam.. fruktansvärt ensam!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas det känns bättre nu ikväll. Alla har vi våra dagar när det mesta känns skit. Jag hoppas det inte är mig du känner dig sviken av. Jag vet att jag inte är världsbäst på att höra av mig men jag mår rätt kasst just nu så jag är rätt dålig på att höra av mig till alla tror jag.

Hoppas du haft en bra kväll.



Kram på dig. Vi kan väl höras nåt i helgen

2011-03-04 @ 21:47:21
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0