WTF snö??

Halloj! Snö.. det är inte ok längre alltså.. jag vet att det kan fortsätta på detta viset ett bra tag, men man måste väl veta när nog är nog?? Det har legat snö på backen sen den 9 november.. det är lääänge, fööör läänge!! Nu kommer det ner en hel del till.. men om man ska se positivt på detta, kan man ju tänka, att vi bor inte i Japan..

Nåväl.. Noel är ostabil än.. spydde 2 ggr igår kväll & efter ett samtal med 1177 & en skopa skäll, så vet vi nu varför.. vi hade gett honom mat för tidigt helt enkelt.. hans mage ville inte ha det & vi fick tillbaka det.. sen två fulla blöjor i morse.. Nu har han fått det vi vart tillsagda på 1177 & hans mage har än så länge inte sagt ifrån! Men min stackars prins, han vill ha allt.. han är väl sugen.. hur förklarar man för en 18 månaders att han inte får?? Han blir helt arg! Jag försöker: "Noels mage ajaj.. Noels mage måste sova.." Han tittar på mig som jag kommer från mars & pekar på kylskåpet.. Min plutt!!

Just nu sover han & Lina kollar på barnprogram.. då passar jag på att blogga lite. :D

Gled in på en blogg av misstag igår & kan inte annat än bli förbannad, i denna blogg så hyllar hon sig själv till skyarna, hur bra mamma hon är & hur sämst alla andra är.. det får mig att vilja kräkas.. vem tror hon att hon är?? Gud?? Nä även du gör fel lilla gumman, även solen har fläckar ska du veta!
Bara för att du har sårat mig djupt & jag har öppnat mitt hjärta för dig, fast du verkligen inte brydde dig & jag valde att ta bort dig en gång för alla så behöver du inte skriva om mig i omvägar genom din blogg & berätta hur en förfärlig mamma du tycker att jag är.. undra då vem som är värst?? Du eller jag??

Om jag inte vill att en person ska ha med mig & min familj att göra nå mer.. inte ska ha tillgång till bilder på oss eller inte har ett skit med mig att göra, så tar jag bort dom på facebook... Jag tar bort allt som har med denna person att göra.. så de så!! Men om du inte bryr dig om det, varför då skriva om det över huvudtaget!!??

Jag bryr mig & jag reagerar på ditt sätt (sanna sätt) att bete dig.. får mig att bli mörkrädd.. för du är verkligen inte den där gulliga tjejen som du utgett dig för att vara..

Så tycker jag, nu sätter jag punkt för detta & kommer inte gå in på den bloggen igen.. bara onödigt!

Nu vaknar Noel, ska ta & kramas med honom & min fina Lina.. Mina vackra barn, som är det finaste jag har!! ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Stackars liten! Klara var magsjuk tidigare i vintras och fick inte äta, hon stod och kramade kylskåpet och skrek "Klaaara maaat", herregud så jobbigt det var.

Hoppas lilleman kryar på sig snart och att ni får vara friska nu när våren snart kommer :-)

2011-03-29 @ 13:46:11
URL: http://linluggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0