Busborgen med träningsvärk..

Härlig kombo eller vad säger ni? ;P

Hejsan hej! Idag är det en regn & rusk dag.. men jag har hört rykten om att det ska bli fint till eftermiddagen, vilket känns toppen, då vi alla 4 ska besöka Rocklunda marknaden. Ska bli mysigt! :)

Innan nu efter lunch & middagssovning ska vi åka till busborgen & göra av med energi.. Lina har tjatat hela vintern, men jag håller mig gärna därifrån när vinterkräksjukan härjar, om ni förstår. ;) Med mig får jag världens trevligaste sällskap, min bästa Vickan! Himla kul att hon följer med!

Igår var hon här & vi hade en mysig heldag tillsammans! Hon kom vid tio, vi drack kaffe, käkade lunch, prommade i en timme, hämtade Lina på dagis, dog i soffan en stund, käkade mellis, drog in till enköping en sväng, sen hem käkade middag & sen simmade vi i 40 minuter! Helt otroligt vilken mysig dag! Me like! :D

Är tillbaka på facebook, behövde ett avbrott därifrån & det känns förträffligt att ha fått vila! Men nu är jag tillbaka & vänlistan har fått sig en liten rensning.. känns kul! ;P

Nu ska jag kika på mitt schema som ska vara lagt 12 juni, måste pussla lite med det.. två mammalediga dagar kvar, sen kör vi. Jobbar lörd,sönd & månd. :)

Ha en trevlig helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0