Imorgon drar vi!!

Halloj! Torsdag idag, idag står det, tvätta, träna, packa, vara mamma & en massa annat på schemat, som vi brukar säga. ;D Lina är som vanligt & leker av sig på dagis & sommarlovet närmar sig med stormsteg! :) Jag var på utvecklingsamtal igår på dagis, stolt jag blir när fröken Eva bara öste en massa positiva saker om min lilla tjej, att hon är social, rolig, leker bra & att hon kommit jättebra in i gruppen & leker bra med alla barnen, men har en bästis på dagis, hon heter Linnea & Lina bara älskar att leka med henne! :) Kan inte förstå att hon snart är en skoltjej.. min fina underbara Lina!! ♥



Snart drar allvaret igång för familjen Jansson.. snart ska min bebis börja på dagis & jag har svårt att se mina dagar utan honom, men det kommer såklart att gå jättebra & jag vet att min älskade sistfödda kommer älska att gå på dagis & leka med en massa barn i hans storlek & ålder, hade jag eller vi fått bestämma så skulle han redan gått på dagis, men det är ju inget man kan göra nåt åt & det är ju som sagt härligt att vara hemma med honom!

Han är rolig Noel, ni som känner honom vet att han inte pratar så där massa direkt, men han förstår, ja han fattar mer än vad man tror.. Han säger ju en del ord & så & vi förstår honom helt vad han vill ha "sagt".. han är en liten charmknutte, vårt lilla yrväder!! :D Men han är som en bomb, snart exploderar han & pratar så man aldrig får tyst på honom.. ;D ♥



Bebis med ögoninflammation..

Annars, imorgon drar vi på 36 timmars kryssning, hela släkten, ja den på Martins sida! Ska bli så kul, umgås med min fina familj & många andra som betyder mycket för mig! Vara tillsammans & ha det superroligt! :D Längtar verkligen! :D

På eftermiddagen idag kommer våra älskade vänner, Emelie & Marcus med familjer! Ska bli såå kul & ses! Tryggare människor får man leta efter! ♥

Nu ska jag kika in på halens, det är visst rea där, sen blir det lunch & efter det promenad eller zumba, har inte bestämt mig än.. eller promenad nu & zumba ikväll!? :D Zumba är sååå himla roligt! :)

Tack för alla gulliga kommentarer, ni är för söta! ♥



Dålig bild, men mina söta små kottar för lite mer än ett år sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0